Výmena tovaru/vrátenie peňazí

Do 14 dní od prevzatia balíka máte možnosť odstúpiť od kúpnej zmluvy, súčasne máte nárok na výmenu produktu alebo na vrátenie peňazí. Oznámenie o odstúpení od zmluvy môžete spoločnosti predložiť s jednoznačným vyhlásením, z ktorého je jasné, že odstupujete od zmluvy. Oznámenie o odstúpení nám môžete poslať:

Podanie vyhlásenia o odstúpení od zmluvy sa považuje za podané včas v prípade, ak ho pošlete v termíne určenom na odstúpenie od zmluvy.

Tovar je potrebné odoslať do 14 dní od odstúpenia od kúpnej zmluvy.

Produkt, ktorý si prajete vrátiť alebo vymeniť musí byť nepoškodený, vrátený so všetkým príslušenstvom. V opačnom prípade bude žiadosť o vrátenie, resp. výmenu odmietnutá alebo vyriešená iba čiastočne. Použité kozmetické produkty nie je možné vrátiť.

Najneskôr do 14 dní od prevzatia balíka tovar pošlite na adresu: Zásielkovňa.sk, Kopčianska 82/A, 851 01 Bratislava ID 90016859

V prípade výmeny tovaru vyplňte formulár: LINK

V prípade vrátenia tovaru vyplňte formulár: LINK

V prípade vrátenia / výmeny tovaru napíšte na balík toto ID 90016859 a číslo Vašej objednávky

Zásielky bez kódu pre výmenu/vrátenie nie je možné identifikovať a Vaša žiadosť na výmenu/vrátenie nemusí byť spracovaná.

Do 30 dní od doručenia Vášho balíka na adresu firmy bude požiadavka pre reklamáciu/výmenu produktu spracovaná a pošleme Vám nový produkt. V prípade vrátenia produktu bude požiadavka spracovaná do 14 dní od doručenia balíka na adresu firmy.

K omeškaniu spracovania môže dôjsť v prípade, ak nebudú splnené vyššie uvedené podmienky reklamácie (vyplnený reklamačný formulár); vyplnený nesprávny reklamačný formulár; uvedené nesprávne údaje v reklamačnom formulári: adresa, číslo účtu v IBAN tvare a pod.